تحلیلگر مسائل سیاسی تأکید کرد:

حذف خبرنگاران؛ با هدف جلوگیری از خیزش ملت‌ها 

دکتر غفاری در گفتگو با خبرگزاری بسیج با اشاره به شهادت خبرنگاران در غزه تصریح کرد: رژیم صهیونیستی برای جلوگیری از خیزش‌های ملت‌های آزاده به حذف خبرنگاران روی آورد است.  
کد خبر: ۹۶۱۸۵۵۳
|
۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۲
حذف خبرنگاران؛ با هدف جلوگیری از خیزش ملت‌ها 

 

 

 

دکتر محمد غفاری با اشاره به شهادت ۱۶۵ شهید خبرنگار در غزه گفت: رژیم صهیونیستی نمی‌خواهد مردم جهان از جنایت‌های او علیه مردم غزه مطلع شوند چرا که اگر ملت‌ها حقیقت حوادث غزه را بدانند جهان علیه ظلم رژیم صهیونیستی به پا خواهد خواست

 این تحلیلگر مسائل سیاسی تصریح کرد: آنچه رژیم غاصب و سفاک صهیونیستی و ابر قدرت‌های عالم از آن بهره می‌گیرند جهل ملت‌هاست و تلاش می‌کنند با ترفندهای رسانه‌ای حقایق را غزر واقعی جلوه دهند و یا بر حوادث سرپوش بگذارند چرا که دشمنان عامل بقای خود را در جهل مردم می‌دانند.

 این استاد دانشگاه با اشاره به اینکه دشمن تلاش می‌کند تا در جبهه مقاومت یاس و ناامیدی را تولید و گسترش دهد گفت: دشمنان به دنبال اختلاف افکنی در بین مجاهدان جبهه حق هستند و با گسترش جنگ شناختی و جلوگیری از بیان روایت اول در اذهان و افکار عمومی تشکیک ایجاد می‌کنند.

 وی در پایان با تبریک و تسلیت شهادت شهید هنیه گفت: دشمنان با این ترور گستاخانه عمر رژیم اشغالگر را کوتاه و حقانیت مردم فلسطین را یک بار دیگر به همگان ثابت کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار